unlike some other Robin Hoods, I can speak with an english axent.

Har nu haft lite av en filmkväll. Såg först men in tights vilket var en himla awesome film full av romantisk ironi (när man låter kameran vara med och sånt där) och söta brittiska grabbar. Marian var en äkta hora och allt var fint.:D sen såg vi slutet på fifty first date och jag saknade dig. Som fan. Jag vet inte hur det är med dig och du vill inte berätta vad som har hänt. och det gör ondare än mitt öga och det gör jääävligt ont så ja.

sen såg vi lite two and a half men och ett avsnitt gg. det var ett riktigt bra avsnitt där alla var söta och mamma rörde just vid mitt huvud. man får aldrig göra det, för det gör ont i mitt stackars öga. Godnatt. Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Sandra R

och dina inllägg är väääldigt..roliga intressanta och underbara. Jag önskar nästan att jag kunde vara sådär..och nu protesterar mina ögon. Hejdå.

2010-07-29 @ 04:32:18
Postat av: Hannah

ÄJaa, annanass-filmen! Och two and a half men! <3 Det är min nya knark-tv-serie, såru vet. Älskar dig också!

2010-08-02 @ 03:28:13
URL: http://moonborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0