västervik

Hejhej!
Nu befinner jag mig i en stuga i Västervik. Det är en mycket fin stuga som vi ska ockupera i en lång och fin vecka. Dock kommer det regna as hell. Jag är trött och sur och sånt men det är semster och det är...fint. tror jag. Åkte massa bil idag. Vackert. Men allt känns som säel på repeat bara en annan soffa och ett annat abonemang men samma dator, samma dongel och samma Emma. Inget rowlingfanclub att nörda och Läckberg istället för Potter i hörlurarna (hörluren). Denna stuga har förresten inte någon teckning. Fruktansvärt, så jag hoppas att vi åker iväg lite så jag kan texta.:D det är varmt här, konstigt nog, och luktar gott. som bullar. konstigt! aha, det var pappas te.:( jaja, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0