you foolish child

Det är högsommar, jag är helt slut och jag har en känsla av att något är riktigt, riktigt fel. Men jag vet inte vad eller vad vet jag men inte vet jag varför. För trött för sånt här. Borde skriva måste skriva ska skriva bara inte just denna sekund. Kan du inte svara? Kan jag inte bara sluta känna saker som kanske inte är sant liksom inte får vara sanna? Det är söndag, min dator är för varm för att röra jag behöver nåt Gud jag är alldeles för trött allt bara glider omkring. Och ingenting är fel. Anade det. Men jag är helt lost och ju mer negativt om min pigghet jag skriver här desto lostare blir jag verkar det som. Jag simmar runt i sörja och allt liksom ja jag vet inte eh jag kanske inte borde skriva idag ändå med tanke på hur fint detta blir. Varmt. ;verallt. men fint. sommar. fint. luktar sommar. vill ha cola. alltid. beroende. så här kan jag skriva. ettordsmeningar. fint. Vill inte skriva vill bara bli klar. nu ska jag sluta. mitt liv är faktiskt väldigt fint just nu.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0