andra gången jag publicerar

Revyn 'r i full g[ng och vi 'r s[ bra, s[ bra, s[ bra! Fast jag tog en falsk ton, s'ger sara. jag trodde att det var hon som tog den. Skuuumt! Men det var nog hon.>D känner fortfrande r¨klukten och känner att jag m´r illa som alltid. och här är kaaaaaaaalllllllt. Och ikväll är det f¨reställning igeeen och det känns jättefint. like..extremt. jag älskar typ alla nummer!<333 det var allt jag hade och säga! För att tillägga nåt sådär andra gången så är chokladbollar gott.

Kommentarer
Postat av: Hannah

usch, jag har blivit extrem. Jag mår illa vid tanken av sötsaker. Vill typ stoppa i mig en massa sallad och bönor och linser och aldrig mera äta något sådant...

2010-06-01 @ 21:01:04
URL: http://moonborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0