confesions of a shopaholic-sophie kinsella

Insåg att jag hade läst alla utom den första shopaholicboken, så jag gjorde det nu. Och denna Becky alltså! Hon har ett sätt att tänka som får en att vilja slå henne, eller iallafall lätt knäcka hennes argument. Hon ser varje köp som en "investering" och kan helt plötsligt få upp eet helt nytt liv i huvudet bara av ett enda klädesplagg. Ganska skrämmande tycker jag, och man vill bara slå sönder hennes konstiga drömvärld där hon är så mature för det är hon iintee. Hon är mest imature i den här av alla however, så det är riiiiiiiktigt disturbing. särskilt när man vet hur det går. dock är det lite kul att bli disturbed tycker jag, konstig som jag är. så läs denna serie, gott och ont folk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När man mår dåligt så anser jag denna bok som en mirakelmedicin, då it totally takes ma mind of everything horrible.... ;) and I love anybody who is (fore, broad?)enough to believe, it's a line that sets you free :)

2010-06-08 @ 18:19:35
Postat av: Anonym

VI VAAAR lugnt ägiigA på la Swedisha ;DDDD ahaaaa ^^ bluuubb etcetera biiiilbooooo! loves and jokes around!

2010-06-08 @ 18:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0