healed

Ja, ignorera allt det där igår då. ;) ja idag har jag jobbat och pratat mid älskling. Har också ätit som en hästis och haft allmänt trevligt. Det var vaaarmt på förmiddagen så vi satt ute och fikade, då vi uppfann ordet "pre-noon"=förmiddag. Sen har jag inte gjort så mycket på kvällen. På jobbet jag mena, men inte på kvällen heller. Pratat med hannah som sagt. neeeejjjjj! Hannah, menar jag. :) vi har diskuterat allmänt trevliga saker, men inte kommit fram till nåt som vanligt.;) det var nog allt!

Kommentarer
Postat av: Hannah

You decide to call up a friend. When she doesnt answer you are close to the end. But you can blame it on meeee. But don't you blame it on loooove! Eh..ja, jag sjöng.

2010-06-21 @ 23:11:09
URL: http://moonborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0