I go by the name of Emma Black and I wanna be ur friend, not ur enemy!

Godmorgon allesammans!
Om ni blir upprörda av min rubrik och tänker "men va fan, hon skulle ju lämna det där bakom sig nu. herreguuud!" så kan jag replikera med att det står Black och inte Rävås av en enda anledning: det passar in i melodin så hiiimla mycket bättre!:D

Aajaa, nuu äre lördagis här i Lund och förmodligen i resten av Sverige också. Mwahaha. Jag gillar lördagar, och på just den här ska jag till lomma beach med natta och slappa och piknika. så fiint.<33 sen ska jag förhoppningsvis få vara hemma ikväll, vilket känns hemskt fint. Behööver hemmakväller i massor, och just därför ska jag ju åka imorgon. Och det känns inte bra men det gör det ju aldrig. När jag läste igenom min 1000 ögonblick från 2009 och sikar hade flest av alla aktiviteter jag gjorde. jaja, jag vet inte vad jag ska säga nu, så jag säger ingemera. hejdå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0