this town kills you when you´re young

Det ordnade sig igår.:) Vi lyssnade på söt musik och hade otroligt roligt i olika spännande diskutioner om..nej, vi tar det någon annan gång.:D

idag har jag slutat nian.<33 skolavslutningen var ganska fin, och jag nämndes två gånger! först vann jag i min klass på engelska ord, och sen pratade dem om min snygga skylt i aulan. it rules. totaaally.:D men just nu är jag hungrig som fan. jag borde ha ätit mer imorse. frukosten som brukade vara min paradmåltid. not anymore.:s Gud, jag måste äta.:( vad ska jag äta? hjälp någon?

Kommentarer
Postat av: Ronja

Haha, om folk vill veta vad vi pratade om kan de läsa min blogg ist :d

Men vad var det jag egentligen skulle säga?? Det var ju något jag skulle säga till dig! frustrerad

2010-06-12 @ 19:27:18
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0