And today you accidentally...called me baby
Jag kan inte läsa nåt om ni undrar varför inlägget kanske blir lite udda. Men idag var måndag. Den började med att vi äntligen bestämde om fula skoltröjor med ett jätteekonstigt fult tryck. ugh. Sen spanska som flummades och genetik. lunch med obligatorisk bröd-ångest. där vi såg film. Oj det där blev konstigt. Tror jag? Sen hemkunskapsprovet. vet inte om det gick bra eller dåligt. Men vi får se. Hann med lite lyckopiller (fast nej inte riktiga lyckopiller) innan sjukgymnasten. Det sög. Skrivargruppen var ganska kul. Jag kunde inte skriva för ingemar var dum så jag och hugo störde alla. it rulade. men nu jag sluta.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hopsan.. :D

2010-03-23 @ 18:11:33
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0