and when I lose myself I think of you

Nu har vi haft för-påskfest. Denna var..eh..lång som fan. Den började med mat och ångest då jag ville springa skrikande från bordet men det gjorde jag inte. Sen prisade jag och Johanna Regina Spektor en massa, alla lyssnade på det konstiga spotify-dansbandet och sen gick vi ner och spelade astrid lindgren-spelet. Vi kom fram till att "lillebror" i karlsson på taket är schizofren och annat interesting.:D

sen spelade vi rock band vilket var trevligt. Sweet home alabama kommer dock att förfölja mig i mardrömmar. hatar verkligen den, men alla andra löövar den. Sen sjöng jag when we were young på brittiska (äntligen har jag funnit en bundsförvant i "alla brittiska killar är sexiga-klubben" i form av johanna! spotify-reklamen fick en del lovord.) och avslutade med monsoon som jag tillegnade min älskling som jag saknade till döds. Men nuuuu är jag tillbaka, och har undgått nervöst sammanbrått av all social aktivitet. jag ääär socialt inkompetent. siao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0