I´m a trick, I´m a treat, I want something to eat!

Hellohello!
Jo, långt uppehåll. Varför undrar ingen? Jo serru ingen, att i söndags (inte igår) åkte jag då helt lugnt hem och tog stämmor när bilen stannade och mamma sa åt mig att flytta in för att ge plats åt någon. I didn´t, tills (och lite efter att ska sägas) jag hörde rösten tillhörande Hannah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var nog det bästa ögonblicket i hela mitt långa emmaliv. Tror jag, iallafall. nej, jag vet det. :D

Så, hon skulle alltså vara här hela veckan. magin varo fullständig och på måndagen begav vi oss till tunaskolan. Där sög det lite eftersom hon inte fick sitta by my side. Fast sen fick hon det på franskan och hemkunskapen, som rulade litegrann. Vi ilade hem för att se lots och äta paj innan skrivargruppen som faktiskt var jättebryvärd trots mina farhågor. Hugo var underbar och random som vanligt och kallade mig..vad var det nu ungen kallade mig? Det var egentligen ganska insulting, men jag minns det inte riktigt. Han sa åt Hannah att spela flöjt och var underbar. Men alltså, nej, nu ska vi inte prisa hugo en hel massa i denna blogg hade jag ju redan bestämt! *radera ut*

sen på kvällen gjorde vi inte så mycket och tisdagen var rätt hemsk eftersom jag var helt ensam i skolan. På kvällen åt vi dock bullar, gick ut med lukas och sjöng a-merica och andra söta låtar. Det var även då pappa berättade mycket dåliga historier och utbrast "slumpvis..sa jag helt randomly". fattade jag det rätt nu dearest?(haha, ser ut om om jag kallar pappa dearest)

Onsdag. Vi hade kul med Agnes och Tora i skolan, repade hey stephen och hade flum-elevens val. Hannah skrev ett vackert papper som bland annat innehöll fraser som "Rävås bladar Satan", "Agnes, vad fan göru för nåt?", "Emma är bäzt" med mera. Någon skulle dö också vill jag minnas. Det var säkert jag.:( jaja, sen på kvällen var vi på sånggrupp. Först fikade vi dock på caffé & le (:D älska titeln) och älskling hade ont i sin mage som brukligt vid sådana fikor. Men på sånggruppen sjöng vi glatt och sen åkte vi hem, hörde en underbar tjej på radion och flummade rätt mycket.:D sjöng låtar vi inte kunde och sånt. Kvällen minns jag inte så mycket, så den var säkert fin.xD

torsdagen var också fin i skolan. Jag gjorde g-provet, skrev en konstig novell med Tora och Måns (och älskling förstås!:D) och sen åktes det till tina. Det var som vanligt hemskt. dit ska jag efter att ha skrivit detta inlägg också. Ångest. I alla fall så skulle vi sen träffa asrar, men vi failade, så vi åkte hem istället. Väl hemma slängde vi i oss bullar och chokladbollar och sjöng paramore väldigt vackert en stund. Sen gjorde vi något annat bryvärt tror jag, haha. Jag satt och skrev min resension av låt den rätte komma in för skolan och sen..sov vi. vad vi har gjort lite!:D

På fredagen var jag återigen ensam i skolan. Agnes berättade att hon tyckte hannah var snäll och jag blev namngiven som control 28. gulligt, tyckte jag. Men jag berättar ej mer. Sen på eftermiddagen fikade vi med natta på coffee point. Han som jobbade där var jätteunderbar och vi prisade päronsoda. sne sjöng jag och Hannah "i´m in the quicksand!" exakt samtidigt också. Efter detta underbara fika gick vi runt lite och Hannah köpte en lila tröja i precis samma färg som hon hade på sig. mvg-fråga, vad hade hon på sig?:DThink I broke the wings of that little song bird, she´s never gonna fly to the top of the world right now.

På vägen till bussen hörde vi fidelity helt randomly så vi stod och skriksjöng den. Detta resulterade i skriksjungningar av the call och she´s got her ticket, och på hemvägen goodbye my lover och annat fint. Kul, hade vi. Sen på kvällen hade vi svenskakväll, åt pringles/chokladflarn och jag somnade till ljudet av vår egengjorda för endamålet hemmah-spellista. detta var mycket, mycket fint.

På lördagen började vi med att göra nåt här hemma innan vi åkte till stan, åt på saluhallen och köpte garn med hermana och pappa. Vi köpte godis och åkte hem för att vända igen och hämta upp Askläsk. Han var konstig som vanligt och vi åkte hem för att nästan omedelbart återvända till centralen där vi letade efter Asrar. Till sist hittade vi henne och satt på burger king med henne och hennes lundakompisar. Sen irrade vi runt i lund väldigt länge och letade efter bussar och andra saker. Sen åt vi mat innan vi hade uppesittarkväll. Vi såg då twilight först, Axel gjorde söta paraodier på Edward och Hannah stämde in som Bella. Deras syntolkningar var också härliga som brukligt! Låt den rätte komma in, yesman och arn följde innan två timmars inte-sova följde. Trevligt, eller inte det sista, men it was mitt eget fel. Sen var vi konstiga på morgonen, askläsk åkte, vi sov i två timmar och sen hade vi en fin resa till ängelholm som alltid. Jag fick dock inte följa med in vilket sög. Sen åkte jag och far hem, lyssnade på på minuten och hade trevligt innan jag kom hem och inte mådde. nu sitter jag här och har jävligt bråttom så siao!

Kommentarer
Postat av: hannah

böhöhöhö, saknad. Väl skildrat, btw.

2010-03-10 @ 10:55:18
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0