idag i andra ord

Mår fortfarande inte bra men ska försöka prata om dagen. Ja jag, anges och tora åkte till malmö alltså. Där köpte agnes en jacka, vi fickade på espresso house och vrålade etcetera ett par gånger sådär. Vi sjöng även singin in the rain och sånt. Sen mådde jag jättejättejättejättedåligt och åkte hem. allt blev jävligt jävligt hemskt och sen fint, jag mådde sen bra och sjöng regina och nu kommer älskling genom dörren tror jag! sin dörr, alltså, inte min dörr. I alla fall, sen åt jag äcklig pizza, pratade ohc sjöng med syster och sen med Hannah som var söt och spelade sims om henne och sin grabb. Hon kom förresten inte alls ut genom dörren, och jag vill ha cola! Nu kom hon in genom dörren. :D hon är sööööwt, och choklad är inte bra för datorer eller skrivbord. Det märkte jag när jag lyckades smälta choklad på det. ah, tacka gud för äppeljuice!!! njutning.<33 nu ska jag gå.

Kommentarer
Postat av: Vispen

Haha, choklad är i alla fall gott att äta ju:)

Kul att du och Hannah kan ses så ofta. Bra att du mår bättre nu.

2010-03-20 @ 23:28:27
URL: Hhttp://vispen91.blogg.se
Postat av: Hannah

Ses ofta? Jag tycker vi ses alldeles för sällan. Iallafall..var det det här inlägget du babblade om? Det var ju inget farligt med det. Och jag tycker inte du har börjat skriva mindre om nån, men jaja.

2010-03-21 @ 11:37:59
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0