long long day

hai!
Dagen idag nörjade med matteprov som verkligen gick åt helvete. Så det stänkte. Fick även en underbar vikariebrud enda från sandby och hon var då härlig! Vi talade om trevlig musik, godis och annat gott och kronprinsessan bland annat. Hade även en vikarie på bilden som gav oss kakor och lät mig rita på papper. jag ritade ett fint ansikte, skrev emma och oliv, provade att skriva ett r och skrev punktskrift med penne. det var fint.:D

sen fikade jag med natta och mådde allmänt dåligt. har varit lätt sorgig hemma också medans älskling var på bio.:( men pappa var söt när jag gnälde.
jag: inte ens cola får mig att må bättreee!
pappa: vill du har mer cola då?
jag(jättegnällig röst): jaaa!
Inget mer att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0