lördag och (almost) påsk

Ja, detta har varit en fin dag so far. Den har spenderats på msn och telefon med älskling. Först av allt kom vi fram till att min hörsel är skrämmande dålig då jag inte kan höra något alls av spamskyddet på bloggar. så jag ska bli dövblind i framtiden, och alla ska ha sin personliga kram så jag vet vem det är. "Onna, du får inte krama henne sådär, då tror hon att det är jag!" skulle hon då säga.

nu har vi även kommit fram till att vi ska ha a almost life. Vi ska vara almost lovers, skaffa en almost cat, bo ett almost house etcetera. katten skulle heta "almost alive". Nu njuter hon av sin icke almost mat och jag njuter av påskmust och söt städmusik där ute inför påskfesten ikväll. den kan kanske bli kul men vi får se. nu räckere för nu.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hope you have almost fun over there.

2010-03-27 @ 18:58:59
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0