medicatiooon!

Den här dagen har faktiskt varit bra. På svenskan läste jag upp min fina text för alla, och den ska läggas upp här snarast även om ni nog inte fattar meningen med den. Kanske? Jag vet inte. På matten mådde jag iaf bra (!!) och fysiken..dög. Lunchen var god och idrotten var kul eftersom jag och Susanne dissade musik tillsammans. Engelskan var fin, eftersom jag chattade med älskling. Det får jag inte. På son var kirre där, och erbjöd mig i förbifarten sommarjobb på certec! iiii!! Hoppas det blir nåt, även om det betyder tid iväg från älskliing! det vill inte jag. får lägga mycket av jobbigt till alnöveckan.:) ikväll har jag dock en hemsk labbraport att göra ångest och matte att plugga ångest och franska att göra usch usch ångest!:(:(

Kommentarer
Postat av: Ronja

Vaaa, ska ni till Alnön??

2010-03-13 @ 08:47:14
URL: http://musikfreakar.blogg.se/
Postat av: Hannah

var beredd. Still..aj.

2010-03-14 @ 21:02:03
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0