not only gorgeous, also briliant

and ouch! harry potter är en ond bok. ajaj. I alla fall har jag mått ganska dåligt idag, iallafall eftermiddagen. Hahahaha, "the prince had proven to be a much better teacher tahn snape so far". hahaha. jaja, på förmiddagen orkade jag mig igenom gamla nationella prov och jenetik och sånt. Idrotten var ångestladdad och jag fick veta ganska hemska saker. mådde väldigt dåligt när jag kom hem, vilket men telefon hörde så den ringde hannah av sig själv. jag pratade sen med henne i typ tre timmar. det var fint även om vi var down.<33 och jag ska plugga egentligen. och som kommentarsvar så menade jag dagen inte låten.;) nu räcker det

Kommentarer
Postat av: Hannah

Genetik. Som i gener. Med g. :)

2010-03-19 @ 09:36:42
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0