notiser, typ

rowlingfanclub funkar inte. Blue lips är vackeer men spotifyversionen är mycket finare, liveversionen alltså. Nudlar och herman är gott. Nej jag är inte kanibal. Agnes sa viktiga saker i sin kommentar och jag ursäktar att jag glömde nämna denna engångsföreteelse. Min näsa är jättekonstig! Pappa damsugar och amanda sjunger. Den här låten får mig att tänka på vår stafettnovell. Jag höll just på att särskriva! åhnej! Jag vill inte plugga kemi. Och inte vill jag ha utvärdering på bup imorgon. total ångest. tror jag. låter så på mina tankar. Det där skrev jag en dikt om igår. inte bup alltså, men jaja. vad är jag rädd för förresten? försökte göra en lista, men var lite fail. tell me! och nu slutar jag.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vissa ord

Alla människor omkring dig

Allt som är oförutsägbart

Plötsliga ljud

Får

Spyende

Remixes

Desert Song med MCR (Tror det var den. Underbar förövrigt)

Ehh..jag vet inte. Typ..att jag tar självmord, lämnarig eller nåt annat orealistiskt. Fast det första är kanske mindre orealistiskt än det andra.



2010-03-16 @ 21:43:44
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Ronja

Jaa, du har spotify nu!

2010-03-17 @ 17:25:36
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0