oh dear, oh dear...

Ja herregud en sån dag. international breakdown day, tror vi att det var. Jag hade en och även en annan i klassen. jag är väldigt orolig för henne, och ska ringa henne om jag hittar ungens nummer.:s har även till slut gjort kemiprovet och aj! där kom satan. rädd, blidde jag. imorse hörde jag om ett band som hette "satan takes a holiday". herrejävlar. "Aj!" ropade jag och taxidrivern ignorerade mig. Haha, Luna är härlig. Alltid.<33 iallafall så ja, lång dag idag som sagt. och jobbig. har hunnit springa gråtande från matsalen, fått en emma-kram av agnes, pratat med älskling och varit hungrig eftersom jag ju sprang ifrå maten. dock tvingade susanne mig att äta upp den, men jag åt ändå inte så lite. Och aiiii sluta vara så söt! och kom hem! ja, inte samma person, men ändå. order!;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

etcetera.... :( (in a very sad voice)

eeeemmmmmaaaaaa!! emma? emma... :(

2010-03-19 @ 18:51:41
Postat av: Anonym

just realised that mcavoy is in starter for ten <3

2010-03-19 @ 20:21:37
Postat av: Anonym

hey min breakdown då? är den för liten för att ta med i beräkningen ellör?! ;P

2010-03-19 @ 20:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0