take take take take take it awaaaay!

Den här låten har inte varit en särskilt bra en om man säger så. Ändå har alla försökt göra mig glad. Kakor, lycko-gem, flumm och försäkran om hur icke-fail jag är. hjälper inte. spelar ingen roll om jag blir glad av det. jag mår inte bättre av att bli glad, förutom ibland. jag fattar inte, och bör läsa kemi. Men ska väl säga nåt mer om dagen. Skrev på svenskan. Var skillad på slöjden. Var på bup och hade utvärdering. ångest. åt mat. ångest. skrev det här inlägget. åååånggeeesssttt. och ju fler gånger jag skriver ångest desto mer patetiskt blir det hela så jag kanske inte ska göra det mer. usch. hejdå jävla blogg som jag har börjat hata mer och mer för varje dag.

Kommentarer
Postat av: Hannah

"Den här låten har inte varit en särskilt bra en om man säger så"?? :D

2010-03-18 @ 09:26:54
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0