tryin to find the magic, tryin to write a clasic

Ord och toner är mäktiga vapen egentligen. Onda, sylvassa vapen. Jag skulle så gärna vilja hanskas rätt med vapen, men jag kan inte. Det vet alla. Att få ord och toner att länkas ihop är nog det vackraste som finns. Det berör alla människor på jorden, nästan i alla fall. Och jag kan inte. Kommer nog aldrig att kunna. Men ni anar inte vad jag vill. Jag ska lära mig att spela gitarr till hösten. Som om det skulle hjälpa. Jag har det inte i mig bara. Det där magiska liksom. Never had. Jag bara blubblar. Det är det jag kan. Fuck it. Nu tänker jag skriva ett fint, normalt blogginlägg, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Depressing.

2010-03-10 @ 10:54:14
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Ronja

Du har minnst lika mycket som jag har, förmodligen mer. Tänk, en gång i tiden visste du det.

2010-03-13 @ 08:57:45
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0