what´s up with my blooog?

Kan någon förklara felet på den här konstiga bloggen?:/ alla inlägg har fuckat sig! Jaja, vad har jag gjort idag sen sist? Ätit hamburgare. Njutning att äta faktiskt, fast min magsäck är extremt liten så det var hemskt att äta upp. Men skönt med god mat.:D sen har jag läst satans blogg. han har börjat blogga igeeen! Jag blev lycklig, för han är sjuk i huvudet och..ganska söt.:D fast det skulle jag nog inte tycka om jag träffade honom irl, eller vad tror ni?:D vill avsluta inlägget med en fråga; jag har inte skrattgropar va? Agnes säger att jag fick sånna idag!

Kommentarer
Postat av: Hannah

jag tror inte det. Och har du det är det så lite att jag inte har lagt märke till det.

2010-03-24 @ 10:37:57
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Ronja

Ja, har satan börjat blogga igen! Måste bums in och läsa..

2010-03-24 @ 18:50:22
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0