words

Idag har väl varit okej. Detta blir nog inget bra och intressant inlägg för jag är ganska down. Men ja i skolan förflöt allting. Lektioner. Lämna in labbraport. Ha masiv (!!!) pleasurepain hela morgonen så att det typ blödde i mig. det var rätt trevligt. sen sjukgymnast. dans. faktiskt underbart. skrivargrupp. anagram. svårt. haha jag ser ju apatiskt ut om man tittar på inlägget. det är jag inte. jag borde plugga kemi. jag bör inte skriksjunga som om jag är in pain. jag bör inte tänka sånt som jag just tänkte! aldrig någonsin bör jag göra detta. det gör jag hela tidne. och vad jag pratar om nu lär ni aldrig få veta. moahahaha.:) nej, kemin väntar.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vaad tänkte du?

2010-03-16 @ 21:48:44
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0