you cute bastards!

systra mii: Varför jag är obsessed with mina höftben? För att de är fiina, ofc!:D och jag åt ju like fem minuter efter att jag hade skrivit det där.

Agnes: (vänta lite. aaaaaaaaaaaaj! Satan kom och var vacker. vänta några minuter tills han har flugit ut genom fönstret. oj! det såg ju ut som om han kom hit. he didn´t. okej, vänta nu alltså. okej, han flög nog inte, men nu han borta. jo, han flöög!) ja, den där sidan verkar ju epiiic! Det borde vi kolla mer på, tycker jag.:D vad var det mer du sa i din milslånga kommentar? Det fanns nog inget vedttigt.:D men du kan ju prata med leon och stella?:D om inte kan du ju alltid ringa till moiii, om du vågar. Nå mer? minns inte. :s

älskling: ja, spyende glömde jag ju! och alla andra rädslor jag besitter. och din andra kommentar var otroligt gullig.<3333

ja, har tittat på så ska det låta och..suttit här. Timo var med i så ska det låta vilket gjorde att jag saknade älskling nåt kopiöööst. Sen har jag bara läst i dh och det är alltid kul för jag kan inte alla ord. det var därför jag var osäker på om han flög eller inte, hade glömt. men o ja, han flög. Det hette ju kapitlet, slog det mig.:d eller nej, det var ju i förra boken. vad hette då det här? Just det, men kan det ha hetat det jag tror? då borde jag fan ha reagerat eftersom namnet på satan är med. vänta, ska kolla. Jo, herrejävlar. Måste ha missat grabbens namn. tur för mig!:D nej, nu lägger jag ner inlägget.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kapitlets är braa... :D eeeppiiiic!! ETCETERA!!

2010-03-26 @ 23:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0