and when it comes to feelings I´m just like you, love, only I´m so much like me that you don´t see it

Hejhej tisdagskväll. Sen sist har jag ätit samma mat som igår, pluggat, mått bra, lyssnat på musik och mått mindre bra som nu. Jag försöker just låta bli att inte spy ut mina innersta känslor i denna blogg som jag är på väg att göra. Men det känns lite fail och uppmärksamhetskrävande och så. Men wt är väldigt fint. har inte lyssnat på dem förrän nu på oerhört länge. det blir lätt så för mig. Men nu försöker jag lyssna på allt mer, och bara för det ger datorn mig nu en sånhär piano thingy. de vill jag inte lyssna på!:o sorrow, lyssnar jag istället på. Och det bryr jag mig inte om så varför skriver jag det? Vad trött jag blir på det här. seriöst. jag vet inte ens vad jag är trött på, så nu får det vara med bloggande för idag. säg åt mig att inte blogga när det blir så här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0