en vision av julmust...

Jag måste verkligen vara jättesockersugen. Har fått flera sånna här visioner idag, bland annat av singoalla. hoppas att jag får min satans glass snaaart! Och Satans blev stansa när jagskrev. nu ihopskriev jag. orkar inte skriva! Vill sova! Vill ha glass! Tänkte skriva ett normalt inlägg, men orkar inte! Jag spammar bara! Jag älskar utropstecken! Jag älskar min älskling! Jag har skickat mina inbjudningar till sextonårstjohejsanet! Om jag har glömt er får ni säga till! Jag fick just en vision av saft! Jag vet att jag är jobbig! Jag börjar alla meningar med jag och är egoish! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag älskar dig också!

2010-05-19 @ 11:25:31
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0