I never saw it coming

heeeeejjjjjjj! Jaag äääär jättelycklig. Hihi. :) jag älskar den här låten, och jag älskar sparvöga. Sara lyssnade på den nyss. jag vill ha den och knarka! Men nu har jag införskaffat uno stycko de baldresso! Den var fin, och "snäll". Jag fick dock inte köpa skor med yberhög och ybersmal klack som jag ville ha. Blev seriöst kär.;) har även ätit på mormors för andra dagen i rad, dock var det myyyyycket godare idag. Kom även på hur goda biskvier är. visste inte ens vad det var. men jag fick smaka en tugga och den var god. Sara drack någon blandning mellan kaffe och varm choklad. scary. Oj, den här låten är ju bra! Det hade jag glötmt. nu mår jag inte bra längre, så jag ska sluta skriva direkt.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0