if I break now, it´d just be ridiculous.

Men risken är ju överhängande. Jaja, nu har familjen och jag tittat på ett gammalt så ska det låta som vi har missat. Där fanns extra mycket fioler på grund av att en flock norrmän i form av ryback och maria var där. Som svenskar fanns shirley och robert gustafsson. dessa två var härliga som fan med låten de skrålade om märta och ture. De stod och skrek till varandra och var söta.
r: määärtaa!
s: tuuureee!
r: jaaag sjunker!
s: sjunger du?
r: nää jag sjunker!
s: gör du? men så synd!
båda: åh vad vi älskar varann...

Sen fick vi en del magiska moments, sånna som man lever för som ryback uttryckte saken. han är söt, fast korkad kom vi på. Jag är väldigt lycklig just nu. Men snart snart snart går det inte att vara lycklig längre. Och det är inte bara som jag är negativ och säger, utan så är det. Men det kan jag inte göra nåt åt, så hajdo!:)

Kommentarer
Postat av: Hannah

TUUUUUREEEE!!!!

2010-05-13 @ 17:23:32
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0