karneval & koldioxid

Dagen idag började jättehemskt eftersom jag hade en hemsk dröm!!! Men ringde älskling (dock hade hon redan ringt mig såg jag, så det blite mystiskt) och sen åkte jag till skolan där jag började med praktiska nationella i biologi. Det dög, faktiskt! Kanske till och med fick ur mig nåt vettigt, kanskekanske. Direkt efter detta var det franskaprov som jag inte failade på tror jag!!! Coolt va???:D

Sen engelska och lunch med hey stephen. flummig no, seg idrott och bild där jag mest satt och sjöng för alla (på deras begäran, dårå, ingen utom tora klagade och hon klagade bara på agnes kassa låtval enligt henne) och nu är jag hemma. Fredag och lundakarnevalen has kicked igång. Ska dit vid elva och se amanda jenssen. Det är jävligt fint.<33 innan dess tänker jag förhoppningsvis tala med en ridande älskling i telefon och kanske äta en bit mat. Kanske. Nej, driver bara med er. Äta bör man, och det gorde jag inte så mycket i lunchas. hahah, fint ord. Men ni fattr. hann ju inte!;) nu ska jag lämna er. das vedanya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0