my heart is your horse!

helluuu!
Har sen sist endast gjort una cosa; he hablado con mi älskling.:D hon har varit skum och söt. vi har varit kärlekiga hela dagen som aldrig förr och det är sinnessjukt varmt ute. :D solade i like fem minuter innan jag gav upp.

Jag råkade berätta för henne att man kräks om man drar i tungan tillräckligt läänge. hon provade, men spydde inte. Vi hade sjukligt roligt åt detta. Vi har även samtalat med föräldrar och mormrar och jennor och adelinor. vi har även sagt konstiga saker.
Lina(visst var det väl ändå lina va?): sånna ord är fula, Hannah!
Hannah: Men jag var tvungen att säga det!
lina: Det är ju som att säga...Voldemort!!!

Hannah: Vad är klockan?
jag: snart halv sju.
Hannah: oj my gojd!

Rubriken är en omskrivning av my heart is yours. hon ville göra det till my heart is your whores, men..men..mää. Nää, jag mena. Inget får.:D jag hatar får, och snart ska jag äta. Sedan har jag un montón de onyttigheter! Sara sjunger amarula tree sjukt bra där ute och jag hör ljud från hörlurarna. jag är hungrig!!! jaja, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja, det var lina. Synd att det inte finns ljudbloggande. Hennes uttal... :D

2010-05-23 @ 22:01:25
URL: http://moonborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0