och ni blir så lyckliga att ni knappt kan andas när ni ser, att mina inlägg nu blir ett fler

Har knappt lämnat detta rum sedan sist jag skrev. Har duschat, ätit fiskpinnar, druckit cola (inte samtidigt, ja jag ser det alltid som en egen punkt i alla sammanhang) och pratat med älskling. Vila i frid Tofas lilla hästisfölisflicka. <333

vad ska jag mer spy ur mig? Ugly sixteen håller på och arta sig men hoppas än att jag har glömt någon så listan inte blir så kort. vill ha huset fullt, och hälften lär ju inte kunna komma hit. det är ju en bit från de flesta. Lund, I mean. :D men det blir nog bra ska vi se. Mer finns det ej att säga, känner jag. nu kommer den sista veckans vännen! nästa vecka tror jag att jag, nu såhär ett år efter, ska sammanfatta lite om vännerna i ett megainlägg om det är önskat. :)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Men snälla..säg inte ugly sixteen. Ingen kommer vilja komma om du gör det! What about..cute sixteen?

2010-05-17 @ 09:06:24
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0