pain is all there is

Not really, men hinner inte komma på mer än det jag faktiskt tänkte. Jag sitter här och sörger chipsen som blir gamla och skabbiga där ute, och vill riva ut min själ av maktlöshet. och okej, inte ugly. kanske cute, eller något annat. men ugly var det första jag kom på.;) nu kommer nog mormor snart och kör mig, och idag har det varit skola så det stänkte. Och här gör det mycket ont, och jag har två prov att plugga till. maktlösheten förtär mig sakta och nu slutar jag skriva. oj, där lät Annikas polisgrabb som Hannah. Vad lsäkigt och underbart.:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Derevaun Seraun

2010-05-17 @ 20:43:05
Postat av: Hannah

varför lät han som jag?

2010-05-18 @ 10:13:56
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0