the kind that boys would never understand

Okej idag är faktiskt en fin dag trots illamående och att förmiddagen var förjävlig. Men sen åkte jag och tog ut pengar och kände mig cool. Det har jag aldrig gjort förut. Handlade även på tuna med mitt kort.:D

Sen pratade jag med älskling en lång och fin stund innan jag åkte till malmö med natta. Vi träffade entre och fikade trots mitt illamående. På fiket visade de Agnes Cecilia utan ljud och jag syntolkade filmen för natta. Vi förstod förvånansvärt mycket faktiskt.:D hon var även sjukt obegräppad och konstig. Bestälde fel kaka, sa fel bussstation och var..konstig.:D det är för övrigt vårish ute, och pappa klipper gräset så det dånar. jag mår illa, munnen smakar skit och jag vill inte ha mat ikväll. ugh.:( vill bara sova. kinda. jag vill inte ha imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0