trasig musik

lyssnar jag på nu, för nu går den snart sönder. Låten går av på mitten. den har brutits någonstans på vägen, och jag förstår inte hur det gick till. har hänt med ett par låtar. synd om dem! Nu dog den stackarn. Vad har hänt med den egentligen? Namnet "oscar" går på repeat i mitt huvud som alltid när jag hört låten. men numera ger namnet mig ångest. skulle inte ha läst låt den rätte komma in. usch.:( men den var ju bra! Nu ska flyleaf..nej, fireflight trösta mig. att jag aldrig lär mig! Den här är ju inte tröstande, utna dryg. gud hit och gud dit. fuck you, god. you never listen to my prayers anyhow! yes, I have said prayers.;) och den här låten handlar om satan. har bytt, alltså. so help me god, heta. so fuck you god, jag sunga. har även lagt till ordet "liaaar" så att allt skit om satan i värserna inte stämmer. jag har rojligt när jag skriver om låtar, och gör det ständigt. låtarna duger inte som de är, helt enkelt.:D jaja, ska mest säga att jag har varit på skrivargrupp med buller och bång, och hos anna också. där dansade vi till webber (josef!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) och las..herregud att jag aldrig lär mig stava det simpla ordet..ketshup? fattar ni då? :D den trodde hon inte var känd. jag ba: whaaaaattt? :D ska avsluta med ett citat sagt av min eminenta syster för att sedan fortsätta samtala med onna och hannah om läskiga drömmar och latin..och annat ni inte vill höra!

"vill ni höra en historiaaa? det var en juniafton i maj..."

Kommentarer
Postat av: Hannah

det låter som att det är en hund på taket. Hmm..

2010-05-18 @ 10:12:30
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0