tyck synd om mig, jag är mensvärkigast i sverige

Uuuuuuuuuuusch denna värk kommer nog att bli min död! Åkte hem redan vid tio efter att nästan ha spytt i skolan och legat på toalettgolvet med en lika mensvärkig tora klappade mig på huvudet. varför hon gick till toaletten kan jag dock inte svara på. hon bra kom in helt randomly. I alla fall så kom jag hem och nästan spydde här också, mådde sjuuuuuuuuuukt dåligt och det gör jag fan än! usch det är en pina bara att sitta här, men jag tänkte göra det ändå. I am a masochist. Totally. Jag dööör! Okej förlåt. Har även pratat med älskling hela kvällen och hon har varit underbar, söt och Hannahig. Hon tröstade mig även när jag kom hem helt broken.:) jag borde showra och inteblogga öhöhö. hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

the whole world seems to be this way eh? poor girlie... feel for you.

/random insignificant person

2010-05-27 @ 18:29:19
Postat av: Anonym

google translate is by the way tha shiiit

2010-05-27 @ 18:30:08
Postat av: Sharon

Ouch, det där lät inte bekvämt på minsta vis. Jag vet hur det kan vara. Föreslår ett omedelbart införskaffande av dundervärktabletter så du slipper det där.

Ibland är det ett helvete att vara född till kvinna.

2010-05-28 @ 11:13:35
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hmmm...aaa....eeeeeehh...hej! :) Jag hade inget att säga.

2010-05-29 @ 12:06:31
URL: http://moonborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0