veckans vän, vecka 19

Hannah gissade på sig själv, och hon hade nästan rätt. här kommer en av mina bästa vänner(ibland)!

namnis: Emma, jag, vad ni vill (och i detta fall vill ni konstiga saker...)
åldris: femton årisar still.
speciella minnen: var ska jag börja? Vaa? Emma och jag har gått igenom femton år av tight vänskap, trots alla möjliga bråk vi har haft. hon är nog den av mina vänner jag bråkat mest med. iv har gått nio år i skolan tillsammans och vår framtid är delas. speciella minnen? jadu!
hur länge har jag känt: stötte på henne till och med innan jag ramlade in i Sara.
goda gärningar: vunnit fyra idol, ibland varit en bra vänsak och varit bäst! (ja jag försökte verkligen.:D)
låt: hm, svårt ju. hjälp? vilken är min låt?;)
saker jag skrivit om: återigen känner jag en var ska jag börja.känsla. Liksom allt jag skriver är ju fan om Emma! denna blogg, I mean!;)
meddelande till vän: Du är ingen dålig människa, Emma lilla, kom ihåg att jag älskar dig.<3

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vad utomordentligt ursmart! :D Jag älskar henne också! Hon är absolut ingen dålig människa. Bättre än de flesta skulle jag vilja påstå, och det i ett objektivt, opartiskt perspektiv. Annars skulle jag säga..bäst av dem alla! :D



Låt. Hmmm...Njaa, kommer inte på nån som är du. Kommer bara på låtar som är oss. ;)

2010-05-17 @ 09:03:35
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0