you suck-christoffr moore

Jag avgudar denna bok. Den är en fortsättning på bloodsucking fiends (se juli) och handlar om Jodie och Tommy da vampires. Det handlar också en hel del om abby normal, som är en gothtjej som blir deras minion. hon är seriöst awesome.:D hennes kompis är dock läskig som fan. Jaja, boken tar också upp saker som blå horor, katt-vampyrer och hur blooddrinkers ska få i sig kaffe(en ide som jag hade innan jag läste boken, så jag blev lite förundrad, förvånad menar jag). Det enda som är synd är att det blev jävligt skumt och förvirrande i slutet eftersom i princip alla var vampyrer. Men alltså jag ääääälskar denna booooook såååå myyyyyyckeeeet!:D vampyyyyreeer!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vaaaruuulvar! <33

2010-05-30 @ 22:06:58
URL: http://moonborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0