dagen då allt är mitt fel

Först och främst: om något gick fel igår kan ni alla skylla på Linnea Ekenberg. Allt var nemligen hennes fel igår. idag är det min dag och sen turas erik och linnea om, men sara tar söndagarna. all söndagsångest är alltså hennes fel! spännande. jaja.

igår lyckades jag redan innan nio på morgonen lära mig hur man planerar ett mord. man ska helst mörda någon man inte tycker om (om man inte är lönnmördare) med en kniv (den är inte så knivig att få tag på) på lördag natt i colombia. detta säger statistiken....och måns som höll tal i ämnt. sedan hade jag engelska där jag hatade pepsi en stund (itne så random som det låter) och ingemar fick någon disease men vi inte inte om det var han eller vad det var. min kärlek hjälpte honom dock tillbaka till livet och efter en mycket trevlig lunch med Liv, Signe, Michelle och Evelina var det matte. den pluggade jag till provet på för sen var det prov. jag tror jag klarade det ganska bra, faktiskt, men jag är inte säker...det är man aldrig.

sedan vare esv då vi delades upp i tillfälliga ensembler. jag, sara, frida, adam och elin blev ett team och dissade alla bildare med glädje. alla fick samma låt (16 tons, den är tydligen en klassiker, ja inte vet jag) och vi ska göra olika versioner på den. vi hade ingen inspiration så vi satte på 16 tons med bwo iställe och just då kom en av lärarna in och började lära oss syntgräpp eller elin då. så då började vi göra en discoversion på låten och det kommer att bli så otroligt bra! jag blöder från läppen förresten men det hör inte hit.:D efter detta åkte jag till sånggruppen och sjöng där för full hals. vi ska få sjunga vår tredje vers på lars persson på konserten! :D it will be so awesome! sen åkte jag nästan direkt till malmö för teater man måste se med skolan. uuusch. det var så oerhört wasted, dåligt och tråkigt! kunde nästan räkna orden, men tappade räkningen efter 15 för sen började det vara dialoger. detta var efter mer än hälften av teatern alltså. bra att det fanns en älskling på vägen hem i mitt trötthet som jag kunde lära spanska. jag var mycket duktig, inte. det var dock hon.:D och nu avslutar jag inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0