hello, ducks of mine!:D

jag älskar att kalla folk ankor.:D det är mycket trevligt, och idag har jag varit på kulturen i sann adventstradition. fast vi träffade inte ulrika, för första gången, så det var lite fail. men vi hade ändå kul, tog foton från en leksaksbil och köpte och provsmakade random saker så som äppelskivor...som förvånansvärt nog inte var äppelskivor alls utan danska (huuu) pannkaksklumpar, typ. jättegott!! sen dess har jag mest suttit här och suttit, ätit lunch och suttit. läst denna konstiga bok jag läser där alla är lite suspekta och gör konstiga saker hela tiden. nu är det midsommarafton tydligen. själv trodde jag att det var advent, men det kanske bara är lilla jag? sånt är faktiskt lite spännande, att läsa sommarböcker mitt i vintern alltså. det blir liksom inte samma sak om man inte kan känna temperaturen, samma med att skriva dem. det måste jag göra ja. skriva. jag måste komma på vad normala människor sitter och pratar om. det kanske man borde veta själv men det gör jag inte.;) jaja, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0