hennes förstfödde hade bara två ben!

Denna rubrik kommer från radio egoina som är hur härlig som helst. I adore.:D

ironin med den här dagen är att jag borde må dåligt men som alltid när jag bör göra nåt gör jag tvärtom. jag mår så jävla bra just nu. imorse kom dock taxin sent och jag vann inget på det för vi hade ingen lektion. yay. fast ja yay faktiskt för jag ville inte. så istället gick jag och tatiana och sjöng gabriellas sång (ojojojojojoj vad dålig ide sådär jättetidigt på morgonen, ni skulle ha hört) och sen träffade vi på Per som föreslog en spontan gitarrlektion. så det körde vi på och det gick väl ok. sen spanska och matte som jag jobbade på, hör och häpna. innan spanskan fick jag även dark side cookies av Tora.<33 som först dissade mig, men det hör inte hit.:D

efter lunchen var det datakunskap som jag måste lämna in, just det, tack jag för påminnelsen. sen sjöng jag på sången, nähä. du måste finnas sjöng jag, och det gick inte så bra...hehe. jag borde lära mig att om man inte kan ska man inte försöka ta alla toner i bröstklang. men jag vägrar erkänna mig besegrad och drar på ändå. fann mig själv morra, det gick faktiskt bättre då. sen lämnade jag skolan med natta för en fika och inhandlade av present till lilla Agnes som ska firas imorgon. yes, en födelsedag i veckan. så vi fikade på sjöna bönor som nu hade chokladbollar, fast de var små och "annorlunda" som Natta sa men jag märkte då knappt det. Efter det köpte jag present i tre affärer och vi visiterade olens för inköp av strumpbyxor till natta (sånna som hade på sig, och har än antar jag?) och där spelades paramore!!! det var awesomeness och det snöade/snörr och det är fint fast inte för jag kommer nog inte hitta ut imorgon. imorgon ska jag gå upp tidigt, öhöhöhö. ska vara på skolan ahlv åtta. kul för mig. men jaja, nu ska jag göra något annat, så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0