I´m just getting weirder and weirder and that´s all you will ever know

Yeah, ni skulle bara veta hur jag startade den här dagen. ni skulle bara veta. nej nu har jag bara roligt.:D så, what to say what to say? Tisdagsmorgon och jag känner mig optimistisk. kommer orka denna dag, både esv och kör så det är sweet. och vi ska välja romaner och se klart angelas ashes dessutom. dagen är bra! kan iallafall bli. allt beror på omständigheterna, men jag ivll ha vår. fantasin har redan skapat en sådan utanför dörren. den är solig och kvittrig och vårdoftig och blommig och vackrig. I adore spring. and summer. but not winter. not winter at all! gå och dränk dig kära vinte. aw, grabben i den här boken är sööööööwt just nu fast han är jättegammal. söt som i gullig, liksom. inte som i söt. äsch detta blidde ju alldeles komplicerat! Nej, nu spränger han hönshuset. så kan man ju inte göra. dampbarn! eller gubbe. men ändå. han sprängde hela huset. hemskt, och nu ska jag vandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0