I´m so sorry Kylie...I mean it this time.

Telepatiska dialoger på skrivargruppen. Niklas fylde 60 igår (fatta att ha när så gammal!! I´m in shock, and everyone knows it) och därför fick vi cola och pepparkakor (Annas! braille power!). Jag och Anja fick en conection tror vi och både stälde frågor om satan. hon vem han var och jag var han bodde. jag svarade "en förvirrad man som letar efter sitt liv" so acurateee!! och hon svarade "i ett toalettbås" ("I will have a grudge against you forever"). Jaja, jag glömde ju skoldagen men den hände inget på. vi typ flummade. signe, elin, linus och jag blubblade hela dagen och Elin är visst en bulldog enligt signes djurvetenskap. kalleogge är en varg och aron och simon är olika slags lejon. mycket spännande. men nu sitter jag här, mitt inne i slutet av tof i fel roll och känner inte mycket. känner mig mest förvirrad, förvånad, jag tycker om den här låten. den är söt och jag har inte kommit på det förrän nu. jag är seg. och jag vill tillbaka till teneriffa känner jag nu sånt här hände inte där och alltså jag har prov på onsdag. kill me now som brendán skulle ha sagt, eller, jaja, skitsamma. godnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0