matteinlägg

Hejhej, jag tänkte blogga lite och lägga upp långt senare. Det är matte och jag gör ingenting utom älskar Taylor Swift och ingemar och hatar snö för det snöar idag. Och hatar skridskoåkning ångest ångest och jag vill inte! Och älskar denna dag annars för det blir en fin eftermiddagkväll idag. Och nu ska johan genomgå något tror jag. Kul då. Han genomgick hela provet, men jag har inte fått mitt prov så det är ganska fail. Och det snöar mycket ylar hon som sitter bredvid mig jaha det var josefin. Ibland är jag förvirrad. Och jag känner inter för skridskor och ännu mindre att gå och nu ska vi rösta här. Nu ska vi visst sluta tidigare undrar hur tidigt? Nu tydligen. Dramatiskt. Hejdå liksom, hoppas ni har ett bra liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0