snow keeps falling (vid fem)

Hallu again!
Snabbbloggar innan jag åker till lilla toraungen. Täntke bra skriva om min kalla, kalla och trevliga dag. Och kalla. ;) jag gick efter att ha slutat förra inlägget iväg till ishallen och åkte buss gjorde jag också. Mina tår förfrös alltså redan innan jag åkte skridskor. Vilket jag faktiskt gjorde, hör och häpna! Det måste ha varit en syn. Efter det glömde jag min väska där, så jag, Michelle och gänget (orka skriva ella ;)) åkte iväg medan Tatiana sprang och hämtade. She´s amazing when she is, if you get that.;)

sedan var det gehör med ren riktigt flummig Hanna(h) och sen åkte jag till tina. Efter samtalet åkte jag med Natta till norra fäladen där vi fikade i Nattas neighborhood. Det vad väldigt trevligt men jag hade cravings efter pajen, som jag inte köpte. Jag är nu mycket trött, men beredd för kvällen tror jag. Kommer nog somna dock.;) äsch, nu lämnar jag er för nu borde jag verkligen åka!

Kommentarer
Postat av: Ronja

skridskor är kul, när man är på en bana där man kan åka snabbt och det inte är en massa ungar i vägen :d

2010-11-20 @ 14:17:48
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0