so sinderella don´t you go to sleep, it´s such a bitter form of refuge

Trevlig fredagskväll som mest spenderats med min kära mamma. vi såg på idol och sen även förra veckans idol, och sen körde vi till stongby och hämtade Sara och Sara. vi hade allmän allsång i bilen på vägen dit och jag tränade på min huvudklang och var allmänt awesome om jag får säga det själv! Jag mår allmänt extremt bra och sitter och skrålar så här innan jag goar to bed. sjunger min tribute till ingemar i form av what have you (I) done now om hans spricka i skärmen. jag är konstig, o ja, mycket konstig. nu avslutar jag, men med ett citat. sagt av den ni alla älskar mest i hela välrden. ni vet väl vem?
"alltså, Andreas, Arne, Agneta och Anna. De borde starta ett band. men istället för abba kunde de heta aaaa!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0