way to glorify a sunday

Jättetrevlig dag som började med att jag pratade med Onna i några timmar. Vi funderade på vad som skulle hända om onna var tysk och var fan till piroth och sen träffade askläsk där. Sen kom vi på att då kanske hon ksulle komma i samma klass som Lena som vann eurovision och då skapa ett band med henne. Då skulle hon vinna med henne och åka till sverige och sjunga på sommarkrysset. hur stört är det, liksom?:D efter detta långa samtal gick jag bussvägen, köpte hallonsylt, gic kc hem och bakade med Natta. Vi bakade groteskt goda hallongrottor och jag spilde ut potatismjöl över hela bänken. den är jätterolig att leka med, lärde vi oss. typ som att gå i kramsnö. prova!:D:D så vi fikade på dessa och Natta sa att Sara inte kan ta med sig en get till tansania (dit hon ska) som precent för då skulle den utrota alla andra och hela näringskedjan skulle förstöras och hela afrika skulle typ dö! Fast hur vi än vände på det fanns det inget hon kunde ta med som inte skulle döda hela afrika. underbart ju.:D sen talar jag nu med Hannah som är och äter. vi har spekulerat i vad jag vill ha i julklapp spännande. vi kom inte på nåt som var så väldigt bra, men det är ju hennes jobb!:D dagen har bara forsat fram och jag älskar dagen allmänt jättemycket. men jaja, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0