det obligatoriska morgoninlägget

Rubriken var allmänt nostalgisk, med referenser till "det obligatoriska tågkapitlet" ur mila. vilket i sin tur finner mig i köket i telefon med linsie om mila. nostalgin flödar efter gårdagen. från the gentiana age.:) ack så läskigt läskigt länge sen. tre år sen. frightening, damnit. men det var itne det jag tänkte prata om. jag tänkte itne prata om någonting. jo, jag lyckades öppna spotify idag. jag är så himla braaa. jättestolt! :D och onna har läst ut failboken! på tal om läsande så artar sig godnattsagan verkligen. ja, efter all turbulens igår fick jag lite saga iallafall. jättefint.<33 nu är Hannah itne alls gravid, och "Onna" är tillbaka med huvudpersonen. Det är frågan om det håller. jag är lite orolig! men det ågr nog bra hoppas man. nu ska jag snart ringa älskling, vilket jag ksulle ha gjort tidigare, men jag är en sån idiot så jag gjorde inte det. mvg till mig, typ. dagen har knappt börjat och jag fuckar redan up saker. äsch. skriver man up eller upp när man försvenskar dt sådär? fascinerande. jaja, det är skola idag iallafall. vecka 42. dramatiskt. typ. ;) om två veckor är jag på teneriffaaaa. bäst. och nu ska jag marschera bort från er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0