"ducka, jag kastar brybollar!"

Min syster lyssnar på paramore! Ja, hej, alltså. Hon gillar det, tror jag. :D och nu mår jag mycket mycket mycket bättre. Rubriken kommer ifrån vår godnattsaga, sagt av Calle. han är seriöst bäst. "jag saknar sjuan!" är en annan riktig klassiker. så sjukt bra han är!:D vi kommer sakna honom.

Efter det förra inlägget åt jag lunch med lilla agnisis och iv pratade om diverse saker innan vi skildes åt och jag hade matte och naturkunskap. det klarades väl av, och på esv:en höll vi mer på med we will rock you eller we will fuck you so mman också kan sjunga. det var oerhört oerhört tråkigt. Sen gick jag med syster lilla till sånggruppen och vi sjöng lars persson så huset skakade. vi skrev dessutom en egen vers, som står här. lyssna på låten för att få sammanhang.
Lars Persson har nu blivit min man
och jag kan väl inte klaga
för han gör alltid så gott han kan
för att lyckas mig behaga
vi har en son, han heter bill
och i min mage finns ett barn till
jag kan bli vred, han kan bli arg
det kan bli bråk minsann
men vad som än händer står jag fast vid, att han har så fagra ögonn!(två n för att visa hur man uttalar det)
lei!! (obligatoriskt slut. long story...)

Äsch, nu borde jag väl plugga en hel del. himla kul, verkligen.:D vad lyssnar sara nu på för skit?:o det låter verkligen inte bra. jaja, godnatt kära alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0