etceterao

Idag har jag då varit och fikat med Agnes och Tora. Vi åt på marthas, pratade och började sen säga ao efter allt iv sa eftersom jag gjorde detta (slog mig i stolen eller nåt för att jag viftade så energiskt med handen). Så då blev det etcetrao av vårt kära etcetera. :D jag sjöng en massa låtar, de var konstiga och sen skulle jag åka hem...men det gick inte...så...bra. long story short: hittade ingen buss, blev livrädd, mamma kom och hämtade mig på botulfsplatsen efter 40 minuter ungefär. jag är så sjukligt bra.:/ jaja, slutar med ett par citat från igår som egentligen var anledningen till mitt citatregn då men jag glömde dem.
pappa: jag vill inte se sagan om ringen, den är för lång. efter idol på fredagarna, då är det lagom!
vi? varför?
pappa: då är klockan typ halv tio.
vi: och vad är klockan nu då?
pappa: tjugo i tio!

vi pratar om nysningar.
pappa: nys inte över hela rummet!
sara: sluta tjata, jag fattar!
pappa: du måste alltid ta upp armen!
sara: men jag fattar nu pappa, nästa gång ska jag nysa i armhålan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aww sa vi inte att du skulle ringa om du inte hitta bussen -.-'

2010-10-24 @ 21:24:03
Postat av: Hannah

Tycker fortfarande att det var lågt att de dissade dig sådär. Morr.

2010-10-25 @ 01:37:33
URL: http://horseheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0