fina tider

Söndagsmorgon, haha jovisst klockan är tolv, men söndagsmorgon för mig. :D jag har hittills ätit pizzarester till frukost, tittat på lite vem vet mest och bokat resa till i eftermiddag då jag ska till stan i ösregnet. otroligt sweet.:D fast...regnigt. jaja, igår efter att jag bloggat pratade jag mec Hannah och vi begynnade en ny saga! denna saga handlade om Juline (spännande stavning) och Wille. den verkar ganska dålig hittills men vi gillar henne, det är alltså samma författare. men vi vill ge henne en lista på skrivarråd så hon blir awesome, och Sara borde sluta lyssna på klassisk musiiiiik!:( det är jobbigt, fast rätt fint, men himla kulturellt. men jaja, nu ska jag försöka väcka Hannah igen om det går.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jolin, stavade hon. Inte Juline. Och jag läser din blogg. Hör och häpna!

2010-10-25 @ 01:33:47
URL: http://horseheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0