fuck your clarifications!

Haaiii!
Lång, fin och social lördag. agnes textade och vi gick iväg på en två och en halv timmes lång prommenad i oktoberkylan. där diskuterade vi skolan och vilken mcr-låt det varh on älskade. det visade sig senare vara den absolut första vi tog upp, så hela diskutionen var onödig.:Dvi åt även hennes awesome smartiskakor, satt på blöta benkar och utredde personal crisis. det gick inte så bra dock, tror jag.:( men Agnes liv kan se ut som mina böcker stundtals, vet vi nu. verkligheten har en tendens att göra det, har jag märkt.:D

när jag kom hem pratade jag lite med älskling och sen hade vi trevlig kväll. Jag, pappa och Sara åkte och laddade upp med pizza, grillchips och äcklig dippa (huruvida den var god eller inte vet jag inte genttlgien, men jag är emot konseptet dippa) och sen njöt vi av pizzan och dobido. sen såg vi "the shadow in the north" där en av huvudrollerna liknade allan rickman. slutsats: jag och emma black såg filmen tillsammans. sen dog dock killen. sorgligt värre. sen försökte vi se en dålig skräckfilm, men den funkade inte. jago hc sara pratade även om en massa dialekter och flummade, Sara var imponerad av min skottska. då skulle hon höra agnes! jaja, några citat och sen får det vara det.

*söt grabb dör i film*
sara: 55!
jag:?
sara: så stor siffra har jag aldrig sett i ett japanskt korsord!!

grabb> I never gave up on you, Sally, never.
Sara ylar> never eveeeer!

sara> nu kommerhon berätta att hon är gravid.
sara och pappa: I´m pregnant!

Agnes: oh, potter puppet palls, I won´t show you that.
emma: yes, do, I can make it. try me!
agnes: okaayy..
Emma: allright, I´m gonna make it. ("kinda catchy...") yes..I..am. (singing starts) *running away* no I´m noooot!
(skrev bara det så jag ksulle minnas det, det varkul när det hände)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha love tha quotes! And oh ma gaaahhh! lllooooooooovvveeeeee hiiiss clariiificatttiooonnsss!!!

2010-10-24 @ 19:33:10
Postat av: Hannah

Hur fick jag dobido till Dildo? Jag är antingen väldigt pervers eller väldigt trött...

2010-10-25 @ 01:36:36
URL: http://horseheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0